Resultaten 4 weergeven
Rotterdampas

Rotterdampas (IN10)

Rol: UX Designer en Digital Producer bij bureau IN10 Rotterdampas is dé leukste stadspas van Nederland. Met deze pas kun je met korting leuke dingen doen zoals een dagje dierentuin of een gratis ijsje halen. Het is begonnen als pas voor mensen die het doorgaans niet zo ruim hebben, en is nu uitgegroeid tot plezierpas …

Werken bij Defensie

Werken bij Defensie (Maximum)

Defensie is een ontzettend veelzijdige werkgever. Met de bekende slogan Je moet het maar kunnen was het doel om in verschillende categorieën mensen te werven. Bij Maximum, employer branding bureau in Rotterdam, was ik werkzaam als Digital Projectmanager (2015) en realiseerde ik diverse digitale campagnes. Case Als Digital Projectmanager heb ik het team begeleid om …

KNWU

KNWU (IN10)

Rol: Digital Producer bij bureau IN10 De Koninklijke Nederlandsche Wielren Unie heeft als doel iedereen in Nederland beter te leren fietsen. Het is dé overkoepelende sportbond van en voor wielsportend Nederland. Als Digital Projectmanager bij IN10 (2018) realiseerde ik de website en diverse grafische materialen. Case KNWU is een organisatie met veel verschillende activiteiten en …

Euroclear branded racegame

A branded racegame

Financiële dienstverlener Euroclear wilde een blijvende indruk maken op de duizenden beursbezoekers van de SIBOS (2012) in China. De “Collateral Highway” is een branded racegame die Euroclear in staat stelt op een spannende manier hun producten te verkopen. Als projectmanager en UX designer was ik verantwoordelijk voor concept, design en de realisatie van de installatie. …