Defensie is een ontzettend veelzijdige werkgever. Met de bekende slogan Je moet het maar kunnen was het doel om in verschillende categorieën mensen te werven. Bij Maximum, employer branding bureau in Rotterdam, was ik werkzaam als Digital Projectmanager (2015) en realiseerde ik diverse digitale campagnes.
Case
Als Digital Projectmanager heb ik het team begeleid om digitale campagnes te realiseren voor het werven van diverse doelgroepen, o.a. KCT, Mariniers, Techniek en Vliegers. Ik was verantwoordelijk voor de totstandkoming van allerlei online middelen van de campagnes: de campagne pagina’s, mailings, registraties, online banners & advertenties, artikelen en rapportages tussendoor en achteraf.
Banner uit de Vlieger campagne
Spotify advertentie uit de KCT campagne
Campagne pagina uit de Techniek campagne
Resultaten
Ons werk voor Defensie was altijd zeer resultaatgericht. Elke campagne werden de cijfers gemeten en bijgestuurd waar nodig. Ons team heeft dan ook een EFFIE gewonnen voor de Je moet het maar kunnen campagne. Dit is een award voor meest effectieve en bewezen marketingcommunicatie.
“Sammy heeft zich bij Maximum verdienstelijk gemaakt als Digital Project Manager. Dat stond tenminste op haar business card. Er had evengoed ‘Graphic Designer’, ‘UX Designer’ of ‘Online Marketing Manager’ kunnen staan. Sammy blinkt uit in veelzijdigheid, en daar ligt haar kracht. Gecombineerd met haar plezierige dosis spontaniteit, hulpvaardigheid en inzet maken Sammy tot een gewaardeerd (ex)collega.”
Mark van Buren, Managing Director van Maximum Nederland